12 iemesli, kāpēc jūsu uzņēmumam ir nepieciešama SEO optimizācija

30.12.2020
Digitālais mārketings Latvijas uzņēmumiem

SEO (meklētājprogrammas optimizācija) ir Google pierādījums, ka jūsu mājas lapā atrodas atbildes, kuras būtu noderīgas meklētājiem. Ja to pierādīsiet uzņēmumam Google, viņi Jūs ieliks top pozīcijās.

SEO ir svarīgs, lai nodrošinātu labāku meklēšanu un redzamību, bet piedāvā vairāk reālu vērtību. Lūk, 12 iemesli, kāpēc uzņēmumiem nepieciešams SEO, lai paceltu savu zīmolu nākamajā līmenī. SEO noteikti uzlabos mājas lapas vispārējo vietu meklētājprogrammās, bet kādu citu reālu vērtību tā piedāvā? Kāpēc SEO ir tik svarīgs?

Šo 12 iemeslu dēļ neatkarīgi no nozares vai uzņēmuma lieluma vajadzētu būt zināmai skaidrībai par to, kāpēc uzņēmumiem vajadzīgs SEO.

1. Organiskā meklēšana ir galvenais mājas lapas datplūsmas avots.

Organiskā meklēšana ir milzīga daļa no uzņēmuma mājas lapas veiktspējas, kā arī būtiska pircēja piltuves sastāvdaļa, un galu galā tā ļauj lietotājiem pabeigt pirkumu vai iesaistīšanos tā procesā.

Kā zināms, Googlei pieder ievērojami lielāka meklēšanas tirgus daļa nekā tādiem konkurentiem kā Yahoo, Bing, Baidu, Yandex un daudziem citiem. Tas nenozīmē, ka visas meklētājprogrammas neveicina zīmola redzamību — tās to dara —, tas nozīmē to, ka Google pieder aptuveni 75 procenti no kopējā meklēšanas tirgus. Tā ir nepārprotama līdere, un tāpēc ir svarīgi ievērot tās pamatlikumus. Mēs zinām, ka lielākā daļa pasaules iedzīvotāju, kuriem ir piekļuve internetam, vismaz reizi dienā apmeklē Google, lai iegūtu informāciju.

Tas, ka Google un citas meklētājprogrammas ir ļoti labi redzamas kā uzticams resurss, vienmēr darbojas zīmola labā.

 

2. SEO būvē uzticamību

SEO mērķis ir izveidot spēcīgu pamatu skaistai mājas lapai ar tīru, efektīvu lietotāja pieredzi, kas ir viegli pamanāma, pateicoties zīmola uzticamībai un tās digitālajām īpašībām. Problēma ir tāda,ka nav iespējams radīt uzticamību vienas nakts laikā, gluži tāpat kā reālajā dzīvē. Autoritāte tiek pelnīta un būvēta laika gaitā.

Zīmola dibināšanas laikā ir nepieciešama pacietība, pūles un mērķtiecība, bet tā visa laikā klienti paļaujas uz to, ka tiek piedāvāts vērtīgs, kvalitatīvs produkts vai pakalpojums, kas ļauj klientiem uzticēties zīmolam.

3. Labs SEO nodrošina arī labāku lietotāja pieredzi

Visi vēlas labāku organisko rangu un maksimālu redzamību.

Tikai maz saprot, ka optimāla lietotāju pieredze ir liela daļa no tā, kā tur nokļūt. Google ir iemācījusies atškirt labu vai sliktu lietotāja pieredzi, un pozitīva lietotāja pieredze ir kļuvusi par galveno elementu, lai mājas lapa gūtu panākumus. Spilgts piemērs spēcīgas lietotāju pieredzes veidošanai ir tas, ka Google arvien vairāk kļūst par atbilžu ražotāju, kas lietotājiem piedāvā meklētos datus tieši SERPs (meklētājprogrammu rezultātu lapas).

Mērķis ir lietotājiem ātri un viegli piedāvāt informāciju, ko viņi meklē, izmantojot mazāk klikšķu. Kvalitatīvs SEO ietver pozitīvu lietotāja pieredzi, ļaujot tam strādāt zīmola labā.

SEO nav par to, kā apspēlēt sistēmu. Visdrīzāk tas ir, kā spēlēt spēli pēc noteikumiem.

4. Lokālais SEO nozīme : lielāka iesaiste, datplūsma un reklāmguvumi

Līdz ar mobilās datplūsmas palielināšanos un arvien lielāku dominanci vietējā meklēšana ir kļuvusi par būtisku mazo un vidējo uzņēmumu panākumu sastāvdaļu. Lokālā SEO mērķis ir optimizēt jūsu digitālo vidi noteiktā tuvumā, lai cilvēki jūs varētu ātri un viegli atrast, pasperot vienu soli tuvāk darījumam. Vietējās optimizācijas uzmanības centrā ir konkrētas pilsētas, pilsētas, reģioni un pat valstis, lai izveidotu dzīvotspējīgu vidi vietējā līmenī.

SEO to nodrošina, optimizējot zīmola mājas lapu un tās saturu, atpakaļsaites, kā arī vietējos rakstus, kas attiecas uz atrašanās vietu un biznesa sektoru, kuram zīmols pieder. 

5. SEO ietekmē pirkšanas ciklu

Klienti veic savus pētījumus. Tā ir viena no lielākajām interneta priekšrocībām no pircēju viedokļa.

SEO taktikas izmantošana, lai sniegtu informāciju par izdevīgiem darījumiem, jauniem produktiem un/vai pakalpojumiem, kā arī klientu piedāvātā satura nozīmīgums un uzticamība būs spēles mainītājs. Tas neapšaubāmi pozitīvi ietekmēs arī pirkšanas ciklu, kad tas būs izdarīts pareizi.

Zīmoliem jābūt redzamiem vietās, kur cilvēkiem tie ir vajadzīgi, lai izveidotu vērtīgu savienojumu. Vietējais SEO uzlabo šo redzamību un ļauj potenciālajiem klientiem atrast atbildes, kā arī uzņēmumiem, kas sniedz atbildes.

 

6.SEO labākā prakse ir vienmēr sekot līdz tendencēm

Ir lieliski, ka zīmola mājas lapā tiek īstenota SEO taktika, bet, ja tā ir īstermiņa iesaistīšanās (budžeta ierobežojumi utt.) un vietne laika gaitā netiek konsekventi novērtēta, tā sasniegs slieksni, kurā tā vairs nevar uzlaboties citu šķēršļu dēļ. Tas, kā attīstās meklēšanas pasaule, galvenokārt pēc Google ieskatiem, prasa pastāvīgu uzraudzību, lai izmaiņas paliktu priekšā konkurencei un, protams 1. lapā. Proaktīva darbība un galveno algoritmu izmaiņu uzraudzība vienmēr dos labumu zīmoliem.

Mēs zinām, ka Google veic tūkstošiem algoritmu izmaiņu gadā. Nokritīsiet pārāk tālu, un atgriezties būs ārkārtīgi grūti.

 

7. Izpratne par SEO palīdz izprast digitālo vidi

Vienmēr mainīgā vide, kas ir globālais tīmeklis, var būt izaicinājums palikt pārmaiņu priekšā, kad tās notiek. Digtitālās vides zināšana, ieskaitot taktiku, ko izmanto citi vietējie, līdzīgi uzņēmumi un konkurenti, vienmēr būs izdevīga šiem zīmoliem.

 

8. SEO ir salīdzinoši lēti

Protams, tas maksā naudu. Visas labākās lietas maksā, vai ne? Bet SEO ir salīdzinoši lēts milzīgajā mārketinga plānā, un peļņa, visticamāk, būs ievērojama, ņemot vērā zīmola izdevīgumu un peļņu.

Tās nav mārketinga izmaksas; tas ir īsts biznesa ieguldījums. Laba SEO optimizācijas ieviešana uzturēs jūs topā arī turpmākos gadus. Un, tāpat kā vairums lietu dzīvē, būs labāk tikai ar lielāku uzmanību (un ieguldījumu), ko tā iegūs.

 

9. Tā ir ilgtermiņa stratēģija

SEO var būt ievērojama ietekme pirmajos čētros mēnešos, un daudziem no šiem pasākumiem būs ietekme, kas ilgs vairākus gadus. Tirgum attīstoties, vislabāk sekot līdzi tendencēm un pārmaiņām. Taču pat vietne, kurā nav īstenoti intensīvi SEO ieteikumi, tiks uzlabota, izmantojot SEO paraugpraksi, kas tiek izmantota mājas lapā ar pienācīgu lietotāja pieredzi.

 

Neviena mājas lapa nevar pastāvēt bez spēcīga mugurkaula. Un tas mugurkauls ir tehnisks SEO.

10. Tas ir vairojams

Lai gan SEO nepiedāvā vieglāk aprēķināt ROI, piemēram, apmaksāto meklēšanu, varat izmērīt gandrīz jebko, izmantojot pareizu izsekošanu un analīzi.

Lielā problēma ir centieni savienot punktus aizmugurē, jo nav galīgā veida, kā saprast visu veikto darbību savstarpējo saistību. Tomēr ir vērts saprast, kā noteiktas darbības var ietekmēt sniegumu un izaugsmi. Jebkurš labs speciālists centīsies panākt šos uzlabojumus, tāpēc punktu savienošana nedrīkst būt izaicinājums. Zīmoli arī vēlas zināt un saprast, kurā pozīcijā atrodas, un kur tie darbojas ciparu veiktspējas ziņā, jo īpaši attiecībā uz SEO, ja tiem ir aģentūra, kuri optimizē viņu mājas lapu.

Nav arī labāka veida, kā parādīt SEO panākumus. Mēs visi zinām, ka dati nekad nemelo.

 

11. SEO sniedz jaunas iespējas

Augstas kvalitātes speciālists vienmēr atradīs veidu, kā atklāt un piesaistīt jaunas iespējas zīmoliem ne tikai atklāt, bet arī likt tiem ilgtermiņā spīdēt. Piedāvājot kvalitatīvu mājas lapas optimizāciju zīmolam nozīmē, ka SEO speciālisti reāli saprot,kas ir šis zīmols. Tas ir vienīgais veids, kā patiesi pārdot zīmolu ar tādu aizrautību un izpratni, kāda ir zīmola ieinteresētajām personām, kļūstot par ieinteresētajām personām.

Jo labāk zīmols tiek saprasts, jo lielākas iespējas radīsies, lai palīdzētu tam uzplaukt. To pašu var teikt par SEO.

 

12. Ja neesat 1.lappusē, jūs nevarat uzvarēt

SEO pasaulē nav noslēpums, ja neesat 1. lappusē, visticamāk Jūs neizprotat optimizācijas būtību. Nesen veikts pētījums liecina, ka pirmās trīs organiskās meklēšanas ranga pozīcijas veido gandrīz 40 procentus no visiem klikšķiem, savukārt līdz 30 procentiem no visiem 1. un 2. lapas rezultātiem klikšķis netiek veikts vispār.

Ko tas nozīmē? Divas lietas:

  • Ja neesi 1. lapā, tad tev tur vajag būt.
  • Joprojām ir pārāk daudz gadījumu, kad lietotājs ieraksta meklēšanas vaicājumu un nevar atrast tieši to, ko potenciāls klients meklē.

Spēcīgu un kvalitatīvu SEO optimizācijas ieviešana zīmola mājas lapā vienmēr nāks par labu zīmolam un tā mārketinga centieniem. Tā tiek uzskatīta par “ jaunā laikmeta ” mārketinga tehniku, bet tā ir ļoti svarīga zīmola web vietai šajā dienā un laikmetā, īpaši tāpēc, ka pieejamie dati un konkurētspējīga konkurence turpina pieaugt un attīstīties.